Måndag

God morgon..

Precis som varje vardag morgon när jag inte har skola sitter jag och kollar på våra bästa år och när det är slut ska jag gå in och duscha och sen är det bara att ta bussen ner på stan för att gå till Polisen och hämta ut mitt pass.

Igår hade jag ju tvättid och var klar redan vid 15 så då passade jag på att kolla vad jag ska ha med mej för kläder och sen tog jag fram strykjärnet och strykbrädan och strök kläderna så dom inte skulle vara så himla skrynkliga när jag ska ha dem på semestern. Packade även ner alla kläder och när det var klart så var bara halva resväskan full och det kändes väldigt bra men ska även packa ner badkläder, skor och badlakan och sen är jag klar så min resväska kommer nog inte ens väga i närheten av 15 kilo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0