Måndag

Hej!

Hade skrivit ett riktigt långt inlägg nyss men då slog blogg.se ifrån och bara pytte lite blev sparat och orkar inte sitta och skriva om allt igen.

Kan iaf skriva att jag tatuerade mej igår och gjorde 2 stycken samtidigt och är super nöjd med båda 2 men mest med den i nacken. Har ju varit nere hos Jessica under helgen och det har varit väldigt bra och sitter på tåget påväg hem till Skövde just nu, men får se när jag kommer hem för vi är försenade 10 min så kommer till Göteborg när mitt tåg ska gå men konduktören skulle hålla koll på tåg tiderna.


Kommentarer
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Ja, jag får se honom på torsdag. :D



Oj, jaså! Haha. Ja, bara du själv känner att du är redo så blir det nog bra. :)

2009-05-25 @ 19:02:52
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0