Natt inlägg..

Hej!

Ligger här i sängen och kan inte somna har försökt flera gånger men det går bara inte och nu är ju klockan liksom nästan 04.30 och tycker att det är på tok försent att gå och lägga mej vid den här tiden, alltså det är ju en helt annan sak om man har varit ute och festat eller liknanade men för mej som bara har varit hemma och tagit det lugnt ikväll. Visst jag behöver inte gå upp fören vid 11.30 på förmiddagen eftersom jag ska tvätta vid 12 men då kommer jag säkert vara jättetrött och inte orka göra någonting.

Precis när jag ligger och skriver det här så ser jag hur der börjar bli ljust ute igen lagomt kul för mej som ska försöka sova, sen hör jag även hur fåglarna kvittrar utanför fönstret också och det hjälper ju inte precis.

Är det någon som har nått bra tips om vad man kan hitta på när jag inte kan somna och verkligen borde sova? Man ser ju på många serier från USA och sånt att dom tar sej ett glas varm mjölk när dom inte kan sova, är det någon som vet om det verkligen funkar?

Nej ska väl göra ett till försök och se om jag kan somna den här gången, brukar ju vara 3 gången gillt men den har varit för längesen så är nog närmare 11e gången gillt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0