Lördag

Hej!

Nu har jag krupit ner i soffan efter att mamma och jag har fikat ute på balkongen för första gången sedan jag flyttade in i början av Oktober. Vi åkte ju till Jönköping idag och kan säga att jag kom väldigt billigt undan för det enda jag betalade var en tshirt och min lunch och det gick på 129:- sen var det mamma som handlade men det mesta hon köpte var till mej. Fick med oss en nytt soffbord från Ikeas fyndavdelning riktigt snyggt var det, sen köpte vi 2 mattor och 2 lyktor som ska vara ute på balkongen så det blir lite mysigt där ute. Varr framme i Jönköping vid 10 och åkte hem redan strax efter 13 för att få vara hemma med Therese och dom som kom hem från USA idag.

Fick ett jättefint lila linne av dem som dom hade köpt till mej på resan är hur nöjd somhelst med det och det sitter helt perfekt också. Sen har vi bara ätit middag och bara umgåtts och varit ute och spelat fotboll med Max men han blev bara arg på mej när jag ville vara med och spela så fick många utskällningar av honom.

Ikväll ska vi bara vara hemma och kolla på tv för om ungefär 30 minuter så börjar ju finalen av Robinson och det måste vi verkligen kolla på, hoppas verkligen att Anna vinner och den som absolut inte ska vinna är Elllinor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0