Blandat

Hej!

Sitter på tåget från Örebro och har kollat runt på nätet lite var in på min mejl och kollade och hade fått ett väldigt viktigt mejl som jag skyndade mej att svara på så har i princip bestämt en grej som ska göras när jag är nere hos Jessica i slutet på Maj, vad det är säger jag ingeting om utan ni får se senare. Har även hunnit kolla lite tågtider och priser också så ska ta och boka det när jag kommer hem så att det iaf är klart, så vet jag ju hur mkt pengar jag har kvar till nästa studiebidrag som inte kommer fören i slutet på månaden, men ska se till att bara handla väldigt viktiga saker som tex mat. Fast nu är det ju så att jag inte blir hemma så länge till så har jag tur så klarar jag mej på maten som finns i frysen skulle vara helt perfekt för då behöver jag inte handla någonting. För som sagt åker ju till Korfu om 11 dagar och det är bara 10 dagar tills vi åker till Arlanda och jag har en massa mat i frysen som kan ätas, då sparar jag ju en massa pengar på att inte handla något. Haha snacka om att vara snål ibland men det är ju bara bra det med tanke på hur mkt jag slösar annars. Sen när vi kommer till Korfu så tror jag inte att det kommer gå åt så mycket pengar för min del tror att mamma kommer betala en hel del av maten och nu vet hon ju om att jag inte har det så bra med pengar längre mot vad jag hade förut. Trodde att hon skulle bli arg när hon fick reda på att nästan alla pengarna jag hade fått förut var slut men hon tog det lugnt och förstod mej verkligen för hon vet att det inte är lätt med alla räkningar som tar hela lönen eller studiebidraget som det är för min del.

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar innan jag stänger av datorn, tyvärr måste jag göra det eftersom den ändå dör om en liten stund. Ska komma ihåg att kolla hur bussarna går när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Sara

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" nu i maj! Detta innebär att du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/05/manadens-blogg-tavling.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg (glöm inte att skicka länken till blogginlägget i kommentaren). Hoppas det intresserar dig och jag önskar dig lycka till :-)

(Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-05-04 @ 16:08:39
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0