090504

God morgon!

Just nu sitter jag på tåget hem till Skövde eller förresten sitter på tåget ner till Örebro just nu och har precis åkt från Borlänge, är väldigt trött men ska försöka hålla mej vaken under den här resan och tänkte gå bak till kiosken sen och köpa något att äta eftersom jag inte har ätit någon frukost än. Visst mamma har skickat med mej tonfiskssalladen som blev kvar från igår men behöver få i mej något mer än det och måste än ha något att dricka också annars kommer jag inte kunna äta.

Är framme i Skövde vid 12.30 och då ska jag åka hem och packa upp mina grejer som jag har med mej och sen få är det bara att ta bussen ner till stan och gå upp till skolan på föreläsning. Börjar alltså sent idag det gör vi vissa gånger men det är inte allt för vanligt tyvärr, var rätt skönt att slippa ta tåget hem igår.

Idag är det ju 11 dagar kvar tills vi åker till Korfu och när vi kommer hem igen så är det bara för mej att ta tåget hem till Skövde och sedan packa upp och packa i en massa igen eftersom jag åker ner till Jessica den helgen vi kommer hem. Så igår satt vi och kollade på maskerad kläder och funderade på vad vi ville ha och jag pendlade mellan grekisk gudinna eller sjuksköterska, visst det låter säkert knäppt men är ju helt perfekt för min del att vara sjuksköterska eftersom jag pluggar till det. Så iaf det blev sjuksköterska så beställde igår och hoppas verkligen att jag får grejerna innan vi åker till Korfu eftersom om jag har fått dem medan vi är borta så kommer jag inte hinna få dem med mej ner till Jessica. För att jag kommer hem till Skövde sent på kvällen och då har inte affären öppet och åker ner till Jessica tidigt på morgonen innan dom hinner att öpnna också. Så kanske ska ta och boka tågbiljetterna tills dess också så att jag vet att jag kommer hem och sen att jag kommer ner till Jessica då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0