Kort uppdatering 090302

Hej!

Just nu sitter jag och kollar på The Hills är faktiskt såna avsnitt som jag inte har sett förut men hoppas att den nya säsongen börjar snart, såg trailern till nya säsongen och det kommer nog bli väldigt många intriger. Pratade precis med min syster också och hon sa att hon inte hade tid att träna idag men vi bestämde att vi ska träna imorn innan hon åker till jobbet istället. Och det blir ju helt perfekt för då hinner jag äta frukost och sen äter jag lunch när jag kommer hem från träningen istället.

Sen MÅSTE jag verkligen sätta igång med städningen imorn och det ska jag verkligen göra för vill inte att det ska vara stökigt när det kommer folk hit och ska sova över. Så  ska hinna med att både träna och städa: dammsuga, torka golven och sen ska jag även damma lite var ett tag sen nu m en vadå jag är inte mer än mänsklig. Och ska ta mej mer tid till att fixa till här hemma när jag ändå är hemma i princip hela tiden.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0