Kvällen 090302...

Hej!

Sitter och kollar på City Akuten just och åt "middag" för en liten stund sedan, maten jag gjorde iordning förut blev inge bra så jag kastade den och gjorde iordning några mackor istället. Visst det är viktigt att äta riktig mat men har ingen lust att ställa mej och laga mat vid klockan 20 på kvällen. Men imorn ska jag iaf se till att hinna äta frukost innan jag åker och tränar så blir väl att jag får ställa alarmet på mobilen igen.

Jaha då var det slut och jag har ingen aning om det är något brapå tvn nu så satt på MTV men där är det repris på Next som dom visdade tidigare idag så jag får väl ändra kanal igen. Men nu så börar projekt runaway på 3an och en helt ny säsong dessutom så blir uppe och kollar på det sen får vi se om jag är uppe längre än så.

Har suttit och läst lite olika bloggar under kvällen och blir sjukt sugen på att köpa nya vår och sommarkläder sedan när mitt shopping förbud är över, men känner faktiskt inte de där shopping suget längre som jag hade förut. För innan om jag gick in i en affär och såg något jag gillade och ville ha så köpte jag det direkt men nu är det inte alls så och det känns väldigt skönt för då vet jag att jag sparar en massa pengar.

Men nu ska jag inte shoppa så mycket sen utan ska spara en massa pengar tills jag verkligen behöver dem och sedan till min och Jessicas resa till Turkiet i Augusti. Men när jag väl ska shoppa något senare så ska jag tänka igenom noga vad jag behöver och mycket på vad som passar ihop med varandra.

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0