Lite blandat

Hej igen!

Har fortfarande inte tagit mej in till köket och hämtat någon frukost än, ligger och kollar på Skidor på 2:an just nu tycker faktiskt att det är roligt att kolla på sen håller jag på och kollar efter ny bikini och har hittat 2 jättefina bikini bh:ar på Stadium men tvekar fortfarande på om jag ska köpa dem eller inte ska ta och kolla på lite andra sidor också och jämföra och se hur jag ska göra. Har inte betämt mej än om jag vill ha en hel bikini eller om jag bara ska nöja mej med att köpa en bh då jag har en massa enfärgade trosor som jag kan ha till, sen borde jag kanske se över dem också och kolla så att dom inte är slitna så att dom har blivit genomskinliga för det skulle inte vara kul. Det hände faktiskt min syster en gång men som tur fick hon se det när vi var hos våran bror och badade tunna, så frågade hon varför ingen hade sagt något.

Låg och kollade på lite kläder på Onlys hemsida tidigare men tyckte inte att det fanns något som var speciellt snyggt så blev ingen beställning som tur var, men så har det faktiskt varit för min del nu senaste tiden kan finnas en massa snyggt på nätet men känner bara inte att det är något som tilltalar mej och då är jag duktig och låter bli att beställa något. Sen om jag hittar nått som ser någorlunda bra ut så är det så himla dyrt istället att jag börjar räkna pengarna och är duktig och låter bli.

Ändrade precis kanal och fick se att det var repris på Andra avenyn men naturligtvis så kom jag in på slutet så det var slut nu, så får väl helt enkelt kolla om jag kan hitta något annat att se på. Och nu kollar jag på 5:an och hade turen att det var Gilmore girls så ska ta och kolla på det tills det är slut och sen ska jag äta frukost och sedan klä på mej och gå ner till tvättstugan och boka en tid för tvättning antingen imorn eller senare i veckan. Och sedan ska jag nog ta bussen ner på stan för att kolla om jag kan få tag på lite grejer och sedan vill jag ha något gott att äta på ikväll under finalen av melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0