Uppdatering

Hej!

Har egentligen inte så mycket att skriva om idag men tog iaf bussen ner till stan tidigare idag men hamnade inte på stan för kom på att det var bättre att gå in på Elins esplanad eftersom vissa av affärerna är större där och sen är dom som jobbar i en del av dem mycket trevligare än dom som  jobbar på stan. För när jag går in på Gina tricot inne på stan som är en rätt så liten affär så kollar personalen på en på ett konstigt sätt så därför gillar jag inte att gå in där och inne på Gina på Elins esplanad är personalen hur trevlig som helst. Som sagt så gick jag in på Elins esplanad och mitt första stopp var Din sko där jag hade sett en jättefin tygsko, men tyvärr så fanns den inte i min storlek, sen gick jag in på Gina och testade lite kläder men hittade inget speciellt som tilltalade mej.

Gick sen in på Cubus och hittade en jättefin lite längre jeans kjol som jag bestämde mej för att prova så tog en 38 och en 40 och började med 40 men den var alldeles för stor så trodde att 38 skulle vara helt perfekt men den var också förstor. Så gick till ställningen där dom satt och hämtade en 36a och testade den men den var också lite förstor i midjan och hade säkert kunnat haft en 34a i midjan men då hade den varit så himla tajt över låren att jag inte hade kunnat göra någonting.

Skriver senare under kvällen om jag har något intressant att skriva om

Skulle egentligen ha varit och tränat med min syster nu ikväll så smsade henne tidigare och undrade när vi skulle ses på gymmet, men då hade hon så himla ont i magen att hon inte ville träna idag. Men så frågade hon om jag ville att vi skulle åka och kolla på ute möbler som jag skulle få i födelsedags present, men sa att det inte var bråttom med det och att hon skulle vila istället.

För ett tag sen kom posten så gick och hämta den och det var deklarationen som hade kommit och blev väldigt chockad över hur mycket pengar som jag skulle få tillbaka på den. Så nu har jag pengar så att jag kan betala resan som jag och Jessica åker på i Augusti, så himla skönt att få veta att jag får pengar tillbaka och att jag inte ska betala tillbaka. Men det har jag aldrig behövt göra och hoppas på att jag behöver göra det i framtiden heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0