090316

Hej!

Hann inte skriva nått inlägg tidigare då jag fick bråttom att packa ner alla träningskläder då jag skulle ta bussen till gymmet strax efter 11. Så skyndade mej att packa och gick ner till busshållsplatsen och väntade på bussen, kom fram dit strax före 11.30 och började och träna direkt och var klar vid strax före 12.30 men nu har jag sån enorm träningsvärk så det är inte sant.

Passade på att gå in på affären när jag kom hem och handlade lite till lunch, kände inte för att gå på stan och äta lunch idag. Så nu sitter jag här och kollar på våra bästa år på 3:an och ska börja med maten så fort som det är slut, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra med idag har ju inga planer eller så. Kanske ska ta och kolla om det har kommit in några nya jobb på Ams och offentliga jobb som jag kan söka, dom flesta som kommer in har krav på att man ska ha körkort så det blir ju svårt för mej och söka dem när jag inte har det.

Ska nog även gå ner till tvättstugan och kolla om jag kan boka in en ny tvättid imorn så har jag fått undan all tvätt och då ser det mycket bättre ut här i lägenheten. Det skulle vara helt perfekt om det fanns en tid imorn då jag hade tänkt att jag skulle träna på Onsdag igen och skulle vara skönt om träningskläderna var rena tills dess.

Förresten så idag när jag var på gymmet så såg jag en kille som jag brukar chatta med och tror att han såg mej också men sa ingenting, hade ändå bara blivit pinsamt så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0