Blandat

Hej!

Det blev pommesfrites och korv till middag det är ju lika bra att njuta av det goda nu medan jag kan göra det, för sen när jag har börjat med en diet så ska jag göra allt för att se till att jag håller den, även om det kan vara svårt att göra det när jag är hemma hos någon annan och äter men få göra undantag då men det är ju inte så ofta som det sker. Och nu hoppas jag verkligen att någon av dom här 3 dieterna som jag har fått tag på verkligen funkar, för jag behöver gå ner dom här sista kilona nu och om jag inte klarar av att fixa det till mitten av Maj så hoppas jag på att jag får bort dem till sommaren. Det är bara så himla sjukt att det finns så många olika dieter och det är svårt att få tag på nån som passar just mej, men tror att dom här 3 skulle passa helt perfekt för mej och sen måste jag ju se till att bestämma mej för att prova 1 av dem.

Just det måste gå in på Tradera och kolla hur det går med mina auktioner som jag la upp förra veckan, vet att en av dem har fått ett bud som kan vara vinnande men hoppas på att budet går upp ännu mer. Och sen har jag en annan auktion på en klänning där budet ligger under reservations priset och det verkar inte som att någon vill lägga ett högre bud heller, det är synd för jag kan inte ha den längre eftersom den är för stor och sen vill jag inte bara kasta bort den heller. Men jag ar många fler auktioner som ligger där och hoppas på att någon lägger bud på dem snart för kläderna är verkligen fina och det är inget skräp som jag har där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0