Lite blandat...

Hej!

Åkte ju till gymmet vid tio i två och kom dit strax efter två, kom hem för en liten stund sedan hann faktiskt gå igenom hela mitt träningspass och även ett halft till också. Visst är jag lite slut i armarna och benen efter det men det var helt klart värt det och ska bli skönt att få åka och träna på Söndag igen men då med min syster.

Nu ska jag ta mej något att äta och kanske göra en smoothie det skulle verkligen vara gott, ska nog även ta och äta upp mina varma mackor som jag gjorde iordning innan jag åkte, men hann inte äta upp dem så får göra det nu ist.
Just nu kollar jag på Smallville men det är ju precis som imorse att det är repris så får väl ta och kolla om det finns något annat bra att kolla på istället.

Föresten så tänkte jag tipsa om Chiquita just fruit in a bottle, smoothie från Chiquita så klart, har smakat den med smak av Ananas och Banan och tycker att den är väldigt god så tycker att ni borde prova den.

Har även pratat med mamma lite idag och hon skulle höra med min bror och hans sambo om vi skulle ta tåget till och från Arlanda när vi ska åka till Korfu i Maj, för det skulle bara kosta något på mellan 200-300kr/ tr och kan ju vara skönt att slippa sitta och köra på natten.

Sen var det ju de att våran syster och dom också skulle åka utomlands då och även dom skulle åka från Arlanda 15/5 men vi har inte berättat att vi ska åka än men måste ta och göra det sen för är egentligen meningen att jag ska passa deras hus medan dom är borta.

Nu ska jag ta och kolla om jag kan få tag på nån snygg bikini någonstans som jag kan beställa så att den kommer innan vi ska åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0