Tv och gymmet

Har suttit och kollat på både City akuten och Spårlöst och nu tittar jag på nån film som dom visar på 9an men Eddie Murphy, vet att jag har sett den förut eftersom jag känner igen den men kommer inte på vad den heter.

Tog mej ju lite glass tidigare och visst det är riktigt gott med vanilj glass men hade turen att hitta choklad kulor som jag hade i och åt med till glassen, men nu ska jag gå in och borsta tänderna så det bara att gå och lägga sej när jag inte orkar vara uppe längre.

Skrev ju tidigare en lista på vad jag skulle göra imorn och på den hade jag skrivit att jag skulle träna mellan 8 och 9 imorn men det blir inte så för min syster ringde och vi ska åka och träna vid 13 ist för sen ska hon iväg till jobbet och jobba kväll. Tänkte att jag skulle åka dit efter 11 så jag får gå in på affären först, sen måste jag komma ihåg min tidning och även lappen som jag skrev upp vilka sidor jag hittat snygga frisyrer på, tänkte höra med henne vilken hon tycker är snyggast tror att jag har 3 alternativ men kanske kan välja bort någon med lite hjälp eller kanske hitta nån annan.

Jag hoppas på att någon av dom söta instruktörerna jobbar imorn, egentligen så skulle jag ha bokat en ny tid med instruktör för några gånger sen, men det låter säkert konstigt men vill inte göra bort mej det skulle vara hemskt. Fast egentligen skulle det väl vara bra och boka en ny tid så att jag får höra så att jag gör övningarna rätt, men på vissa maskiner har jag fått sänka vikten, vilket jag ser som dåligt. Men en god nyhet istället är att på dom flesta maskinerna så har jag fått höja vikten och klarar väldigt många "lyft" om man säger det så.

Som uppvärming så brukar jag variera mej antingen så går jag på löpbandet i 5-10 minuter eller så går jag på trappmaskinen och på den bränner man mycket mer kalorier än vad man gör på löpbandet. När jag tränade i Falun när jag gick på gymnasiet så värmde jag upp på en crosstrainer men nu får jag bara träningsvärk direkt så den går jag inte upp på för tillfället iaf, kanske senare när jag har tränat upp mina benmuskler mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0