Lite blandat...

Hallå!

Sitter och kollar på tv som vanligt men vet inte riktigt vad jag ska kolla på utan ska kolla runt lite först och se vad det är på tvn, vet iaf att det är Medium på 4:an och om det inte är något annat bra så blir det väl att jag kollar på det. Okej nu har jag kollat klat behövde bara ändra och se vad det var på 3:an och 5:an och bestämde mej för att se på Criminal minds på 5:an har tittat på det några gånger och tycker att det är riktigt bra.

Funderar på att gå in på en frisörsalong som ligger nere i stan och kolla om jag kan klippa mej imorn för dom har drop in så det är bara att komma in där när man har tid. Skulle verkligen behöva få göra det även om jag ska klippa mej om två veckor så skulle det behövas för mitt hår är väldigt slitet och ser hemskt ut just nu. Och om det blir att jag klipper mej så åker jag hem efter det och äter lunch för att sedan åka till Nautilus och träna, måste ju vara duktig nu när man vet att man ska åka utomlands om två månader;)

Och vet ni vad jag ska gå in på affären och handla hem en massa gott till middag imorn funderar på att antingen göra kyckling tacos eller kanske köpa hem skink schnitzel och steka den och ha klyft potatis till det skulle vara så himla gott, kom på nu hur jag ska göra skriver upp allt och kör det ena imorn och den andra rätten på Lördag kväll, tycker att jag förtjänar det. Äter ju egentligen inte så mycket grönsaker förutom tomat och gurka men funderar på att köpa hem sallad och paprika imorn och göra en riktigt god sallad och ha på olivolja och grekisk örtkrydda då blir det jättegott och då äter till och med jag grönsaker. Det är något som jag tycker att alla borde prova på att göra för är man som mej och inte gärna äter grönsaker eller inte äter så mycket av det så är det här ett bra tips på hur man ska äta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0