090306..

God morgon!

Vaknade för ungefär 30 minuter sedan och nu sitter vi här i soffan och kollar på inomhus friidrotts em på tv 4, ska gå och ta mej något att äta alldeles strax för tror att vi ska åka till min syster och barnen lite senare men även till Elins esplanad.

Senare ikväll så ska vi åka hem till min systers svärföräldrar och äta middag men vi skulle äta pizza så min syster och hennes sambo skulle åka in och hämta pizzan när dom ändå åker förbi där. Och jag vet exakt vad jag vill ha och äta ska ha en pizza med kyckling kebab på den är så himla god att till och med jag äter upp en hel pizza, annars kanske jag bara äter ½ pizza.

Nu ska jag göra iordning pizza och sedan klä på mej för att vi ska nog gå till bussen om en liten stund.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0