Egentligen gårdagens inlägg...

God kväll..

Har inte haft så mycket att skriva men min mamma kom hem vid 18 och då åkte vi direkt till Sågmyra för att gå på Lager 157 eftersom jag kollade på deras hemsida igår kväll och såg att dom hade grymt snygga jeans men när vi väl kom dit så hade dom inga av dem som vi såg. Dom hade väldigt många jeans på rea och mamma hittade ett jättesnyggt par som kostade 90:- men sån tur hade inte jag men fick tag på ett par Lee jeans som kostade 400:- ist för 900:- så jag blev nöjd iaf. Sedan fortsatte vi där inne och såg en massa snyggt men det enda jag köpte förutom jeansen var ett långt linne som kostade 30:- och sen köpte jag även smycken som blir jättesnygga i vår.

Sedan gick vi in på Scoretts outlet som också ligger där och dom ha de jättesnygga gladiator sandaler och även väldigt många söta ballerina men köpte inga utan vi ska åka dit nästa gång jag kommer hem så ska vi åka så att vi har längre tid på oss att gå där också. För idag kom vi dit runt 19 och dom stänger vid 20 och vill man hitta grejer där så ska man verkligen ha tid på sej eftersom det är så himla stort.

Men på hem vägen så åkte vi in på Konsum så jag fick gå in och köpa rostbröd och skinka så att jag kunde göra vama mackor så det gjorde jag när vi kom hem men dom blev rätt så hårda men åt dem iaf.

Imorn ska jag ta bussen till Falun och gå upp till min mammas jobb men först ska jag passa på att gå på stan en stund eftersom mamma sitter i möte till 11 och jag kommer till falun 10.30 så tänkte gå in på Åhlens, H&M och JC och kolla om jag kan hitta något snyggt att ha till mina nya jeans.

Men när jag vaknar imorn så ska jag ta mej en tallrik med youghurt och sedan kanske även göra en varm macka om jag har tid med det, men tänkte gå upp vid 08 eller 08.30 och sedan går bussen 09.35 så det borde jag ju hinna göra tycket jag.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0