Uppdatering

Hej!

Har ju som ni märker inte blivit så bra med uppdateringar idag, men det beror ju på att det inte har hänt så mycket idag som är värt att berätta om. Kan iaf berätta att jag har suttit och kollat på tv och har även letat efter hotell på Arlanda eller runt Arlanda som vi kan bo på när vi ska åka till Korfu. Och jag hittade ett hotell och pratade med både mamma och bror men min bror och hans samnbo hade hittat ett hotell som lät mycket bättre och som även var mycket billigare.

Har även pratat med min syster eftersom hon undrade om jag ville följa med och träna imorn efter att hon hade varit hos tandläkaren så därför ska vi träffas vid Nautilus 12.30 imorn.

Har suttit och kollat på lite repriser av både Ugly Betty och såg även lite av Gossip Girl också, fram till för en liten stund sedan så har jag kollat på Chuck på 6an och det är något som jag verkligen ska se till att följa nu varje måndag. Och nu tittar jag på Spårlöst som började på 4an för en liten stund sedan, tycker att det är så himla känslosamt att se folk förenas med släktingar som man aldrig har träffat eller kanske har träffat för längesedan men som man inte kommer ihåg.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0