Uppdatering Melodifestivalen

Sitter ju som jag skrev tidigare och kollar på melodifestivalen och tycker som sagt att det är jättesvårt att säga vem jag tycker ska vinna men har några favoriter kan ju ta och skriva dem: Måns, EMD, Molly Sandén, Alcaxar, Agnes och Heat tycker att alla dom låtarna är väldigt bra så därför kan jag inte säga EN som ska vinna. Men en sak kan jag säga att jag tycker att Carolin af Ugglas och Malena Ernman ska komma bland dom sista för tycker inte alls Malenas låt är bra och Carolin kan jag inte titta på utan måste blunda för att det ska låta något så där bra.

Tycker att Petra Mede har varit så himla rolig i melodifestivalen och det var ju helt klockrent när hon satt sej bredvid Fredrik Kempe och pratade om att alla hans 3 bidrag i finalen låter i princip helt lika och sen att hon satt tills hon fick en puss av honom. Så jag tycker att dom kan ha kvar henne nästa år också, men om det inte blir så tycker jag att dom absolut inte ska ta in Kristian Luuk igen för han var ju inte alls bra.


Nej vad tycker ni passar opera in i Melodifestivalen? Det tycker inte jag iaf men jag ska ju inte bestämma vad ni ska tycka.

Kan skriva upp sex olika listor på hur jag tycker att det ska gå ikväll.

1. Måns
2. EMD
3. Molly Sandén
4. Alcazar
5. Agnes
6. Heat
7. Sofia
8. Sarah Dawn Finer
9. Emilia
10. Carolin af Ugglas
11. Malena Ernman


1. EMD
2. Molly Sandén
3. Alcazar
4. Måns
5. Heat
6. Agnes
7. Sofia
8. Sarah Dawn Finer
9. Emilia
10. Carolin af Ugglas
11. Malena Ernman


1. Molly Sandén
2. Heat
3. Agnes
4. Alcazar
5. Måns
6. EMD
7.Sofia
8. Sarah Dawn Finer
9. Emilia
10. Carolin af Ugglas
11. Malena Ernam


1. Heat
2. Måns
3. EMD
4. Alcazar
5. Agnes
6. Molly Sandén
7. Sofia
8. Sarah Dawn Finer
9. Emilia
10. Carolin af Ugglas
11. Malena Ernman


1. Agnes
2. Alcazar
3. Heat
4. Måns
5. EMD
6. Molly Sandén
7. Sofia
8. Sarah Dawn Finer
9. Emilia
10. Carolin af Ugglas
11. Malena Ernman

1. Alcazar
2. Molly Sandén
3. Måns
4. Måns
5. EMD
6. Heat
7. Sofia
8. Sarah Dawn Finer
9. Emilia
10. Carolin af Ugglas
11. Malena Ernman


Som jag skrev tidigare i inlägget har jag ju mina 6 favoriter som ni ser och sedan tycker jag att det är svårt med resten av låtarna också men har ju dom låtarna som jag tycker ska komma sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0