Uppdatering

Sitter i soffan och har nyss sett klar på Våra bästa år, gick ju ner till tvättstugan vid 12 och la in dem första tvätten i maskinerna och när jag var klar där gick jag vidare till affären för att handla. Hade varit duktig och gjort upp en lista på allt som jag skulle handla, det var både till bak, mat och smoothies men kände att jag aldrig skulle orka bära med mej allt hem så tog bara en del och trodde att jag inte hade fått med mej mer än hälften, men när jag kom hem så bockade jag av allt på listan och hade faktiskt fått med mej allt förutom 5 saker så det var ju jättebra.

Sen gjorde jag iordning en smoothie på blåbär och 2 apelsin klyftor och gud vad gott det var så det ska jag fortsätta göra, satte mej sen och kollade på Våra bästa år, när det var paus så gick jag ner till tvättstugan igen och la in en maskin tvätt i tumlaren och resten hängde jag inne i tork rummet. Sen stoppade jag in en ny maskin med kläder den här gångenm fast den blev bara fylld till hälften, men ska gå ner dit om en liten stund igen och hoppas på att det i tumlaren är torrt så att jag kan ta med det upp.

Det blir ingen riktig lunch för mej idag utan ska dricka smoothien jag gjort iordning och sen till middag ska jag göra pizza, för hemma gjord pizza är nog det godaste som man kan äta, fast helst ska den vara gjord i bakugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0