Tvättning

Hej!

Sitter och kollar på tv och har precis ätit frukost och ska snart gå ner till tvättstugan igen, men innan det så måste jag plocka ihop lite tvätt som ska få följa med ner till tvättstugan. Första tvättmaskinerna blev fulla av underkläder och handdukar så den hä gången blir det en massa toppar och jeans och andra kläder.

Var till affären när jag hade lagt in tvätten och handlade lite köpte bland annat mjölk och choco pops, det är så himla gott och dessutom tycker jag att det känns så skönt att få känna sej som ett barn ibland och det gör jag när jag äter dem och det var längesen nu. Kommer ihåg första gången jag åt dem och det var när jag var med pappa och min bror när dom jobbade i Stockholm så var vi in till chefen och hans fru innan vi skulle åka hem och då bjöd frun mej på Choco pops och mjölk och tyckte att det var så himla gott.

Har så himla ont i magen och det får jag alltid när jag får mens så får äta alvedon i princip hela tiden för att det inte ska göra så himla ont. Och kan säga att det inte är någon liten smärta utan den är outhärdlig och ibland kan jag inte ens sova eller göra någonting när det blir så

Nej nu kallar tvättstugan på mej så får ta och gå ner och slänga in tvätten i tumlaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0