Tv och mat...

Hej!

Nu sitter jag och kollar på Navy CIS eller NCIS som det också kallas, jag skyndade mej och gjorde iordning något att äta när Vänner var slut och det blev hamburgare och mos något snabbt och gått alltså. Funderar på att gå och lägga mej redan när Desperate housewifes är slut fast får se hur trött jag är då om jag är pigg så blir jag ju naturligtvis uppe ett tag till, tänkte ju att jag skulle ställa alarmet på mobilen så jag kommer upp lite tidigare imorn.

När det är paus på 3:an så passar jag på att kolla på den rätte för Rosing på 5:an och det verkar ju inte vara klokt vilken normal kille skulle passa ihop med henne? Alltså tror att hon skulle ha en kille som förstår hennes liv om hur hon lever och allt publicitet. Just nu är hon på en dejt med en kille men hon verkar inte tycka så himla bra om honom eller är det någon annan som ser nått annat?

Ciao /Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0