Tv och annat

Sitter och tittar på Greys anatomy och det är verkligen ett känslomässigt avsnitt ikväll, men just nu tittar jag på Lie to me på 4an eftersom det är reklam på 5an. Ska ta och smsa min syster om 30 min och höra med henne om dom ville ha dvd skivor för bränning har ingen aning om vad dom ska ha dom till men fick frågan idag om jag hade såna, isf ska jag åka in hos dom innan jag åker till tåget imorn. Ska även ta med mej Max halsband som han hade på sej när dom kom idag. han hade gjort det själv hemma eller ja med lite hjälp av min syster.

Efter att Greys är slut så ska jag ta och diska och sen torka av bordstabletterna så att det ser någorlunda bra ut när jag kommer hem, ska även börja att packa ner det jag ska ha med mej imorn tänkte försöka få ner allt i min handväska. Och då ska jag få plats med både datorn, laddaren, mobiladdaren, 2 tshirt, byxor och smink, hoppas verkligen att jag får ner allt för har verkligen ingen lust att släpa runt på en stor bag, med inte så mycket grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0