Tv...

Har suttit och kollat på tv sen jag kom hem som jag skrev tidigare, har kollat på One tree Hill, Gossip Girl och Wipe Out och nu ska jag ta och kolla på Beck på 4an, ska ta och titta om det är något som jag inte sett förut eller om det är något jag inte kommer ihåg. Tycker inte att det är nå roligt när dom visar repriserna så tätt att man nyss har sett dem, för jag tröttnar på det iaf även om jag tycker att Beck är väldigt bra. Kan säga det samma om Wallander som dom tydligen visar på tv4+ på Lördagar tycker att Wallander också är jättebra men blir tjatigt när dom visar repriser hela tiden. Sedan tycker jag faktiskt att Wallander var mycket bättre när Rolf Lassgård spelade honom, alltså Christer Henriksson är ju inte dålig men Lassgård passade bättre som Wallander.


Något som jag inte kan få nog av att kolla på repriser av är Medium och Numbers som dom visar på nätterna på tv4 tycker att dom serierna är väldigt och kan aldrig få nog av dem. Skulle kunna titta på dem hur mycket som helst även om det inte är långt emellan jag sett avsnittet tidigare men det är såna serier som jag inte alltid kommer ihåg hur dom slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0