Tråkigt...

Hej!

Nu blir det många inlägg på raken men jag har så himla tråkigt, förresten så har jag suttit ute på både Ams och Offentliga jobb och kollat om det har kommit ut några nya jobb som jag kan söka, och visst det har kommit ut en hel del men på alla så står det att körkort krävs så då blir det ju svårt att söka. Men jag har iaf varit ut på grann kommunernas hemsidor och kollat om det finns något uppe där och på Tidaholms sida så hade dom så man kunde söka som timvikarie så självklart fyllde jag i alla uppgifet och skickade in detta.

Ska nog gå ner på stan om en stund men ska vänta lite så kan jag gå iväg och köpa våran lunch samtidigt, har inte bestämt vad vi ska ha men ska gå till ett café som lite längre bort och köpa något att äta, kanske fajitas eller en taco tallrik vd tycker ni låter bäst? Själv tycker jag att båda låter lika gott så men låter på mamma som att hon vill köpa mat någon annanstans nu =( detta låter inte alls bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0