Tradera och tv

Hej!

Har suttit på Tradera och lagt in en massa bilder och uppgifter på kläder som jag ska sälja så hoppas på att få det sålt nu för skulle vara skönt och få in lite extra pengar, men ska faktiskt leta fram ännu mer kläder i veckan som jag kan lägga in. Ska nog även lägga in min gamla kamera också även om jag kanske inte får så mycket pengar för den så får jag ju lite grann iaf.

Nu när jag är klar inne på Tradera på CSI New York på 5an och tänkte passa på att gå in och göra mej klar för sängen så det bara är att gå och lägga sej när jag inte orkar vara vaken längre. Måste även komma ihåg att ställa in resten av smoothien i kylen så den kan drickas upp i morgon bitti ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0