Torsdag 090319

God morgon..

Hade ställt alarmet på mobilen så att det skulle ringa vid 09.30 så att det bara var att gå upp och fixa klart och sen ta bussen ner till stationen, men jag vaknade 06.46 och kunde inte somna om så bestämde mej för att jag skulle ta bussen till gymmet och åka och träna och sen åka hem igen. Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli lite mer så att jag kan gå ner till busshållsplatsen, vill ju inte stå där för länge är lite kyligt ute just nu.

Hinner antagligen inte blogga mer innan jag ska åka med tåget idag så blir nog inget mer inlägg fören på Söndag då mitt mobilabreband inte har kommit och sen har mammas dator precis kommit hem från virus rensning så vill inte sätta mej där heller inte allt för gärna iaf.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0