Tåg resa igen 090301

Hej hej!

Nu sitter jag på tåget till Göteborg lämnade Lund vid 15.56 och är framme i Göteborg vid 18.33 så har bara 9 minuter på mej att byta till nästa tåget hem till Skövde. Men vet inte om jag hinner med bussen hem sedan men hoppas verkligen på det för nästa buss går inte fören 20.37 sen och jag har verkligen ingen lust att sitta och vänta på stationen i en halv timme på bussen. Fast syrran sa att det bara var att hon kunde komma och hämta mej och det skulle vara riktigt skönt, för min resväska är ju sjukt tung nu när jag har all min cider i den.

Skriver lite senare ikväll när jag kommer hem om helgen eller så skriver jag imorn det beror på hur jag känner mej när jag kommer hem. Imorn måste jag åka till syrran och ta barnen från 07 och sen ta med dem till dagis så att vi ska vara där strax före 09.30. Just nu sitter vi i Halmstad och var lite förtidiga hit så det blev ett längre uppehåll här, men ska strax åka vidare skulle vara skönt om vi kom till Göteborg lite tidigare så jag kan gå in och köpa något att äta.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0