Tåg byte och lite annat...

Hej!

Nu är jag framme i Göteborg, eller har varit här en liten stund och hade tur att tåget från Lund kom in på samma perrong som det här tåget som jag sitter på nu som ska ta mig hem till Skövde. Ska bli rätt skönt och komma hem och få sova i sin egen säng, det är ju absolut skönast när man får sova i sin egen säng men har faktiskt sovit riktigt skönt på luftmadrassen hemma hos Jessica.

Så nu har jag exakt en timmes tågresa till framför mej och sen kommer syrran till stationen hemma och hämtar mej så jag slipper ta bussen hem, det skulle inte ha varit roligt med tanke på hur mycket min resväska väger just nu med all cider som ligger i den. Kom knappt upp på tåget nu när jag skulle byta eftersom den var så sjukt tung och kommer få det jobbigt när jag kommer hem och ska försöka bära upp väskan till lägenheten på 3:e våningen tror inte att det kommer gå så himla bra, jaja får väl som sagt se hur det går.

Hade faktiskt tänkt att jag skulle ha sovit ett tag på det förra tåget men var så sjukt mycket folk och sen hade jag ont i ryggen i och med att sätena inte var så sköna och då var det svårt att kunna somna.

Imorn ska jag som sagt upp rätt så tidigt så kommer inte hinna blogga något då eftersom jag ska till syrran och ta hand om Ida och Max och sedan ta med dem till dagis men vi bestämde att vi skulle komma dit lagomt till att dom ska äta mellis. Sen efter det tar jag bussen hem och går in på affären och handlar lite och passar på att hämta ut mitt paket som kom förra Torsdagen men som jag inte hann hämta ut innan jag åkte till Jessica, vilket var jättesynd:(

Men kanske kan fixa en bild senare på vad mitt paket innehöll eller så behåller jag bilderna för mej själv ifall det skulle vara något helt misslyckat;)

I veckan så ska jag städa och detta måste verkligen göras innan Onsdag eftersom mamma kommer ner då men hon kommer inte fören runt 22 så tror att hon får bo hos syrran då för jag kan ju inte hämta henne när jag inte har körkort då är de lättare att dom hämtar henne och hon får bo hos dem under helgen. Sen skulle jag även vilja hinna träna någon dag i veckan men det är väl säkert dömt att misslyckat, för syrran ska väl jobba alla dagar kan jag tänka mej och tycker att det är tråkigt att träna själv.

/Ciao Bellas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0