Tåg biljetter

Nu har jag bokat tågbiljetter åt mej och mamma till Göteborg på Lördag då vi hade tänkt att gå där på dagen eftersom vi ändå inte har något annat för oss då. När jag hade betalt biljetterna så kom jag på att vi skulle kunna fråga om Ida vill följa med oss, då kan vi ju passa på att gå på Universeum också, jag tycker att det är roligt att kolla på alla djuren.

Biljetterna var faktiskt förvånandsvärt billiga och jag trodde att dom skulle vara mycket dyrare men det var ju tur att dom inte var det, dessutom så får jag ju pengar av mamma för hennes biljett och om jag har tur kanske jag får för min biljett också. Men en sak kan jag ju vara säker på är att mamma kommer betala lunchen på Lördag iaf för det gör hon alltid när vi är ute och åker.

Just det har även betalat några räkningar nu och har även lagt in en massa räkningar och det var en hel del pengar kan jag säga, så nu får jag leva väldigt sparsamt dom närmaste veckorna. Och sen ska jag se till att hitta ett jobb snart så att jag får in lite pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0