Svårt med rubrik...

Hej!

Just nu ligger jag och kollar på Vänner på 5:an och ska snart gå och ta mej något att äta så jag slipper lägga mer hungrig ikväll. Ska se till att göra det innan 20 för då börjar NCIS igen och det ska jag absolut inte missa och sen vid 21 börjar ju Desperate housewifes igen och det måste jag också kolla på. Jag skulle ju städa idag men det blev inte så mycket gjort har dammsugit i vardagsrummet, hallen och halva sovrummet och ska göra resten imorn och då ska jag ju torka golven också ska nog göra det alldeles innan jag åker hem till min syster för att äta lunch med henne. Just det jag har ju slagit in en av Idas födelsedags presenter idag men lyckades ta för lite papper så fick ta ännu mer papper så fick tejpa en hel del men det blev bra till slut iaf.

Kan säga att det är väldigt svårt att ligga ner i soffan och skriva på datorn blir rätt så trångt, så jag får skriva med bara pekfingrarna och så tar det väldigt lång att skriva.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0