Strålande sol

Vaknade för en liten stund sedan och jag tycker att det är så himla skönt att vakna av att det är ljust inne i hela lägenheten för då vet man att det är fint väder ute. Men just nu sitter jag och tittar på Angel på 6an men kanske ska ta och gå ut en stund lite senare så jag hinner få en tvättid den här veckan innan jag åker till Jessica på Torsdag.

Igår kväll så satt jag och läste om några dieter och hittade 3 stycken som jag tror att jag kan lyckas med men har inte bestämt mej än för vilken jag ska prova ska läsa lite mer om dem först. Fast ska inte börja med någon diet fören jag kommer hem igen, är ju svårt att hålla något när man är hos någon annan. Är det någon annan som har provat på någon diet som verkligen har funkat? för jag vill verkligen och måste bli av med dom här sista kilona nu och helst ska dom vara borta innan vi åker till Korfu i mitten på Maj, så behöver något extremt om man säger så.

Igår när jag satt och kollade på filmen på 4an så hade jag tänt ljusen som jag har på en liten bricka, men det rann så mycket stearin att det rann ner på bordet och gjorde stora högar med stearin. Så tillslut så släckte jag det största ljuset iaf och lät det mindra brinna, men det var inte så lyckat för jag somnade på soffan och vaknade igen vid 02. Men som tur var så hade ljuset bara brunnit normalt och det hade inte hänt något.

Nu snart börjar Xena här på 6an och då ska jag ta och titta på det och efter att det är slut så går jag ner till tvättstugan och bokar en tvättid till den här veckan, Onsdag skulle passa bäst. Senare idag måste jag gå till affären också och posta ett brev till mamma eftersom hon glömde sitt Íca kort här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0