Stan

Jag hade turen att hinna med bussen det trodde jag faktiskt inte att jag skulle göra, gav faktiskt upp ett tag men skyndade mej och hade turen att komma till busshållsplatsen alldeles innan bussen kom. Men tog iaf bussen ner till stan och passade på att gå in på Vero moda och kollade om dom nya jeans leggingesen fanns och det gjorde dom men dom fanns inte i storlek där. Sen gick jag in på Din sko och kollade på skor till våren och hittade ett par ballerina som var jättesöta men orkade inte prova så gick vidare till Gina tricot för att byta min klänning som jag köpte förra veckan eftersom dragkedjan hade gått sönder och det var inga problem med att få byta. Så gick vidare till Willys när jag var klar där och handlade lite sen gick jag för att ta bussen hem och hann precis med den.

Nu sitter jag iaf i soffan och kollar på Oceans twele och dricker bubbelvatten för att vara duktig och inte dricka en massa läsk som jag skulle kunna göra. Var in i tvättstugan på vägen hem och kollade om det fanns någon tvättid ledig imorn men tänkte först att jag inte hade tid att tvätta imorn men kom på att jag kunde dela upp det så jag tar hälften imorn och resten nästa vecka så tar det ju inte lika lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0