Söndag

Hej!

Gick upp vid 8.30 i morse och vi skulle åka till Borlänge vid 9.20 men vi blev lite sena eftersom jag sprang runt i hela huset som en galning och letade efter min mobil men den låg i min handväska hela tiden. Men hann med tåget iaf och var där lite innan tåget skulle gå men tåget var lite försenat från Borlänge och var i Örebro strax efter tolv, så fick sitta på stationen där i över 1 timme. På nästa tåg så var det rätt så mycket folk och det kom på en rätt söt kille som skulle sitta bredvid mej och riktigt trevlig var han också.

När jag kom hem till Skövde så tog jag bussen hem till min syster för att öppna torktumlaren och diskmaskinen och plockade ur båda två och ställde in grejerna från diskmaskinen och vek ihop tvätten som hade varit i tumlaren. Sen tog jag bussen hem och var bara upp och packade ner mina träningskläder och bytte byxor och gick sedan ner till busshållsplatsen och tog bussen till Nautilus, idag var det en riktigt söt kille som jobbade där men i princip alla killar som jobbar där är söta. Gjorde iaf mitt tränings pass och gick lite på löpbandet efteråt och gick in och duschade. Efter att jag var klar där så gick jag till stan och gick in på Konsum och handlade hem lite grejer, bla: youghurt så att jag kan göra smoothies. Och nu sitter jag och kollar på One tree Hill och ska titta på Gossip Girl sen, men där emellan så ska jag gå in i köket och göra iorning smoohie.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0