Snö och lite annat...

Usch när jag sitter här  på tåget och kollar ut genom fönstret så ser jag en massa snö flera decimeter faktiskt och det är inte roligt att se när man vill ha vår och sedan vill ha sommar. Fast vad kan man vänta sej när vi inte ens har kommit ut ur Dalarna än och kan tänka mej att det är snö nere i Örebro också fast tror inte att det är någon hemma i Skövde.

Men nu har jag ju sådan tur att jag har en resa att se fram emot så tänkte sätta mej och kolla om det finns någon fin bikini som man kan beställa hem, känns bättre att göra det nu och veta att den kommer innan vi åker än att vänta och sedan hinner den inte komma. För behöver verkligen en ny bikini med tanke på att dom gamla är förstora runt om uppe på bhn och kan ju inte gå runt med en bikini som kanske åker ner. Funderar även på att kolla om jag kan få tag på en fin kjol också för det har jag inte så många, men såg ju en hel del snygga klänningar förut så kanske blir en sådan istället.Får som sagt se hur det blir men hittar jag inte kjol så blir det säkert en klänning istället som ska kolla runt på lite hemsidor och kolla och sedan jämföra lite priser är ju onödigt att beställa det dyraste även om det kanske är det snyggaste, för det kan jag ju göra sen när jag har mer pengar istället.


Nu äntligen har tågkonduktören stängt av toaletten här fram hos oss eftersom det luktade så sjukt illa, men han sa att det var något fel på toaletten så därför luktade det så där konstigt. Så om man ville gå på toa fick man gå längst bak i tåget istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0