Sista inlägget

Hej!

Har legat och kollat på en film eftersom jag har så himla tråkigt ikväll och är jätterastlös och filmen tog slut alldeles nyss så tittar jag på NCIS istället. Skulle ju egentligen lägga mej tidigt ikväll men det blir nog inte så eftersom jag inte är ett dugg trött.

Fick sms av min syster som undrade om vi skulle äta våfflor till lunch imorn när jag ändå ska hem till dem och baka imorn. Tänkte passa på att åka och träna när vi är klara med bakningen om inte min syster vill åka och träna senare på kvällen när hennes man har kommit hem. Ska även komma ihåg att ta fram min tidning som jag köpte i Örebro och visa några frisyrer för min frisör och höra om det är någon av dem som jag passar i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0