Resa och lite annat...

Hej!

Har ju berättat att jag har suttit och kollat om vi kunde hitta någon resa så att vi kan åka i mitten på Maj och jag hittade ju en massa resor igår men idag sa mamma att jag skulle kolla upp priset till Korfu och sedan ringde hon till min bror och frågade om dom ville följa och efter bara några minuter så ringde dom upp och sa att dom ville det. Så gick in på Apollos hemsida och bokade resan så den 15/5 åker jag, mamma, Mattias och Christin till Korfu från Arlanda och så kommer vi på att min syster och hennes man och barnen också åker från Arlanda då men dom ska åka till USA, så vi kanske träffar på dem där.

Tog ju bussen till Falun idag och eftersom vi var försenade så missade jag den bussen jag skulle ha åkt med från Borlänge men nästa gick ju 10 min senare och när jag kom till Falun så passade jag på att gå på stan eftersom mamma satt i möte till 11. Så gick in på H&M och köpte ett skärp och en nagelsax, sedan skulle jag starta mitt nya kort men det funkade inte så gick upp på banken och fick hjälp av en tant där och tillslut fick jag igång det och gick sedan raka vägen till mamma för att äta lunch. Efter att vi ätit klart så gick vi en runda på stan tillsammans med Johanna och Margaretha och var in på Scorett och hittade en jättesnygg handväska som jag köpte, sen kollade vi även på skor och det fanns en massa fina men jag köpte inga men blev sugen på ett par jättesöta pumps. Var även in på Gina tricot och fick tag på klänningen som jag har kollat efter och på den här så var dragkedjan hel så passade på att köpa den när jag väl hittade en hel.

När vi var tillbaka på kontoret så ringde mammas jobbtelefon och jag svarade eftersom jag såg att det var min syster som ringde och hon undrade när jag skulle komma hem imorn för hon behövde hjälp för Ida ska ha sitt kalas för sina kompisar imorn och min syster hade sagt att hon skulle ta med sej alla barnen hem från dagis. Visst det är inte många barn, 6 stycken men kan bli rätt jobbigt att hålla koll på iaf så ska följa med henne till dagis och sedan hjälpa henne hemma också.

Nu ska jag gå och packa klart och sedan ska jag gå in och sedan borsta tänderna och gå och lägga mej eftersom vi ska gå upp vid 06.20 imorn och sen går mitt tåg 08 från Borlänge.

Natti/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0