Onsdag

Hej!

Vaknade för en liten stund sen och nu sitter jag och tittar på Ugly Betty och sen ska jag göra  iordning någon smoothie att ha till frukosten och sen plocka ihop lite tvätt så att jag vet vad jag ska tvätta idag.

Sen funderar jag på att gå ner till affären och kolla om det finns "pizza kit" för jag blev sugen på pizza idag och har igen lust att köpa det idag och dessutom tycker jag att det är mycket godare när man gör den själv. Funderar bara på vad jag ska ha på, men tror att det blir det gamla vanliga, ost, skinka, annanas och curry men det gör ju inget för det är riktigt gott.

Men vid 12 ska jag ju tvätta men vet bara inte hur mycket tvätt jag ska tvätta det beror på hur varmt jag tvättar allt på och hur lång tid det tar att få det torrt. Vill ju få det mesta av min tvätt klar idag men det blir säkert inte så med tanke på hur lång tid det tog att torka förra gången så blir det nog inte så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0