När kommer våren?

Är det någon som vet när våren kommer? Jag skulle verkligen vilja att den ska komma nu men hoppas på att den kommer till min födelsedag för det gjorde den 2007 då var jag och min syster i Göteborg och där kunde man gå runt i kjol och topp i slutet av Mars och det va väldigt skönt.

Och nu kan jag verkligen säga att jag är riktigt trött på vintern, visst jag är en person som tycker att det är härligt med vintern men nu börjar det bli tjatigt för först snöar det och efter någon dag så smälter den bort och när man tror att det är dags för våren att komma så börjar det snöa och bli kallt igen. Så nu vill jag verkligen ha vår så att man kan ha alla fina tunnare kläder som man har och sedan vill jag kunna börja använda mina skinnjackor som hänger där hemma och bara väntar på att det ska bli varmare. Dessutom ska det bli skönt att kunna använda tunnare skor och en massa söta ballerina tänker jag införskaffa innan våren kommer, måste ju vara förberedd för den kan ju komma närsomhelst.

Jag köpte en massa smycken idag som gick i ljuslila och rosa och tycker att det kan bli riktigt fint att använda när det blir vår, så kan man även ha svarta kläder utan att det ska kännas som att man ska på begravning för så känner jag ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0