Morgon dagens uppgifter

Tänkte skriva upp vad jag ska hinna med under morgon dagen så har jag det här ifall att jag skulle glömma bort det.

08-09 Träna på gymmet
09.30-09.45 Åka med bussen hem
09.45-10 In på affären och handla och hämta ut paket
10-10.10 Boka en tvättid till Ons eller Tors

Senare under dagen så ska jag ta och prata med min syster och höra med henne om jag och mamma kanske ska ta med oss både Ida och Max till Göteborg på Lördag.

Fick reda på nu hur min syster jobbar under dagen imorn så ska nog ta och åka hem till dem och prata lite med henne och höra om dom har haft det bra under helgen och sen höra med henne om vi kan ta barnen med oss på Lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0