Morgon 090317

Hej!

Sitter just nu och äter frukost som består av skink smörgåsar och en smoothie som jag har gjort på hallon och blåbär och den blev jättegod trots att jag inte hade allt hemma som ska vara i mina smoothiesar. Kollar för tillfället på efter tio på 4an, men ska alldeles strax gå och klä på mej då jag ska gå ner till busshållsplatsen om en stund eftersom jag ska och träna med min syster idag.

När jag kommer hem så ska jag ta och gå till tvättstugan och kolla om jag kan få någon tvättid nästa vecka istället då jag hade tänkt att eventuellt åka hem till Dalarna över helgen så mamma ska få klippa mej mitt hår är ju som sagt hur risigt som helst och tycker inte att det är så kul att komma till frisören då och kanske får lov att klippa bort en hel del, vill ju ha lite hår kvar också.

Nu ska jag gå och klä på mej, förresten så strålar solen här idag så hoppas på att det är skönt väder ute så kanske man slipper använda täckjackan så länge till.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0