Middag hos syster..

Hej igen!

När klockan var runt 16 ikväll så ringde min syster och undrade om jag ville komma på middag hemma hos dem ikväll och tackade ju så klart ja inte alltid man får komma på middag till någon annan heller. Så när klockan var före 17 så gjorde jag iordning mej och gick ner till affären för att handla broccoli till middagen eftersom Max älskar det, sen tog jag ju så klart bussen hem till dem. Väl där så fick jag vara hemma och passa maten som stod på spisen medan dom åkte och hämtade Tony som är Christians bror och sedan skulle min syster springa in på affären och handla också, när alla hade kommit hem så satt vi oss och åt. Fick frågan av min syster om jag ville ha vin eller mjölk som barnen så tackade ja till att dricka vin men det var verkligen inte gott men drack det iaf, sen när vi ätit klart så satt vi oss i soffan och spelade Uno. Sen frågade Christian om det var någon som ville ha rom och cola så sa att jag ville ha en svag men självklart blev den stark så fick dricka lite och sen ha i mer cola och då blev den hur bra som helst.

Och nu sitter jag och kollar på Samantha på 4:an och kommer antagligen vara vaken ett tag till eftersom jag inte är ett dugg trött.

Ringde till mamma innan jag skulle gå till bussen för att be henne att ringa mej när jag skulle gå från bussen hem till lägenheten och trodde verkligen att hon skulle vara vaken och se på Lets Dance men hon hade redan gått och lagt sej men ringde upp mej iaf, fast jag sa att hon inte behövde göra det och så pratade hon med mej hela tiden tills att jag kom in i lägenheten.

/ Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0