Mat?

Har suttit och kollat på That 70´s show på 4an och funderar på att gå in och göra iordning något att äta, det enda problemet är att jag har ingen aning om vad jag ska göra för något men får kolla i frysen vad jag har hemma och göra mitt bästa av det som finns.

Just det igår när jag satt och kollade på tv så gick tv dosan sönder, för den är så gammal att det ska sitta ett stort batteri i den och till batteriet så sitter det kablar, en röd och en svart och igår så lossnade iaf den svarta så nu har jag ingen tv dosa utan får gå fram till tvn och byta kanal.

Måste ta och kolla om det är något bra på tv ikväll annars vet jag inte vad jag ska hitta på att göra ikväll, skulle ju kunna ta och städa ikväll men har ingen lust att göra det på kvällen och sen låter min dammsugare så himla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0