Mat lista..

Dagens handlings lista

• Mjuka taco skal

Taco sås          

Gurka, tomat

Gräddfil

Riven ost

Kyckling

Potatis

                 •Skink scnhnitzel

              •Creätam fraiche
                   •Naturell youghurt
     
     •Blåbär/ hallon

 •Paprika


 De här är vad jag hade tänkt att handla på affären idag till middagen ikväll och även till middagenb imorn kväll kan ju vara gott att kunna "festa" till det ibland också. Ska även ta och kolla om jag kan hitta på något gott att som jag kan ha och äta till frukost, kanske köper bröd som jag kan ha och göra varma mackor av så har jag något att ha till kvälls "mat" ikväll om jag blir hungrig sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0