Lunch och dagens outfit..

Hej!

Kom precis tillbaka från ungefär 1 timmes lunch och nu är man mätt och hoppas på att det håller i sig länge, strax efter 11 gick jag iaf iväg till Café vi 3 för att köpa lunch åt mamma och mej bestämde mej för att ta faijitas medans mamma tog en lax paj. Och det tog inte lång tid fören maten var klar och jag var tillbaka på kontoret igen, sedan gick vi som sagt och åt och pratade lite med dom andra. Vi pratade om hur det är att vara rädd i sin egen lägenhet eller sitt hus för att någon ska komma in och det kan jag säga att jag är när jag ska lägga mej och sova inne i sovrummet men inte när jag lägger mej i vardagsrummet på madrassen för då ser jag ju dörren.

Dagens outfit iaf består av:

- Svart linne/ JC
- Svart,blå randig 3/4 topp/ H&M
Blå kofta- Cubus
Grå svarta jeans leggings- Veromoda
Turkosa Hello Kitty strumpor- H&M
Svarta stövletter- Skohuset

Har ingen kamera den här veckan så kan därför inte lägga in någon bild men kan fixa det nästa gång jag har det på mej.

Tänkte gå ner på Gina Tricot nu och kolla om jag kan hitta den där klänningen som jag provade i Skövde och om dom har den så SKA jag köpa den spelar ingen roll om jag har mitt shopping förbud, förresten så är mamma skyldig mej en del pengar så det är lugnt.

/Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0