Lite om dagen...

Hej!

Nu har vi kommit hem igen åkte ju till min syster vid 11 och sen när vi kom dit så tog vi bussen ner till en affär för att mamma skulle kolla på kakel och tapet till sitt kök. Vi var även in på Ljusexperten och kollade på lampor så jag hittade en som jag kan tänka mej att ha i sovrummet och även som jag kan ha i hallen för då köper mamma min spotlight som vi köpte förut. Sen gick vi hem igen och lagade mat och lekte med barnen sen frågade min syster om Ida fick följa med mej och mamma hem till mej och sen åka med oss till farmor och farfar sen, så nu är hon här och har nyss spelat Kitty spelet med mormor.

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra nu men blir väl säkert att kolla på tv och spela spel, men alla tre måste hinna och duscha innan vi ska iväg också så det kommer väl bli kaos kan jag tänka mej. Funderar på om jag ska gå in och duscha om en liten stund och sen sätta Ida i duschen efter att jag är klar.

Så blir nog inte att jag skriver något mer idag men får uppdatera imorn istället när jag har tid.

/Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0