Lite om dagen..

Hej!

Nu är vi hemma igen var på Elins Esplanad i ungefär två timmar och mamma shoppade lite och jag köpte nya träningskläder då det är något jag måste ha för annars har jag samma kläder hela tiden men självklart så tvättar jag dem mellan gångerna. Men dom nya kläderna blev iaf jättesnygga ett par svarta piratbyxor och en svart topp med rosa tryck på om under detta en svart sportbh så klart. Var även in på Gina tricot och kollade lite och hittade en snygg klänning som jag provade men fick se att dragkedjan var sänder när jag skulle prova den och det fanns ingen mer heller som tur var för mej annars hade en sån fått följa med mej hem.

Vi sitter nu och väntar på att min bror och hans sambo ska komma så att vi ska äta lunch, sen tänkte vi även höra med dem om dom vill gå på bio ikväll, annars blir nog vi hemma och ser på andra chansen på Melodifestivalen. Mamma och jag har även suttit och kollat på resor och hittade många billiga nu under april och maj så om mamma kan få ledigt från jobbet så kanske vi åker, skulle ju vara så himla skönt.

Nu ska jag gå och kolla till soppan som står på spisen.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0