Lite blandat

Har varit ner till tvättstugan nu och hämtat den sista tvätten men allt var inte torrt och jag har ingen lust att springa fram och tillbaka till tvättstugan hela dagen, finns annat som jag hellre gör. Måste bland annat vika ihop all tvätt och sedan lägga in den i garderoben och hänga upp det som ska hänga, ska även hänga upp det som inte hann torka,

Sen ska jag gå in i köket och diska det sista som står i diskhon och sen ska jag ta och torka av diskbänken så att jag kan göra iordning pizzan som jag ska äta till middag. Ska även ställa in resten av smoothien i kylskåpet så att jag kan ta den nästa gång jag vill ha lite gott i mej, det är ju helt perfekt att ta det istället för att äta godis. Men jag har inget godis hemma så det är ju ett stort plus det för då kan jag ju inte stoppa i mej en massa onyttigheter för vill inte gå upp allt som jag redan har gått ner.

Just nu sitter jag och pratar med mamma i telefonen för att jag skulle säga till henne att hon skulle kolla efter lite vårskor hemma åt mej och ta med dem när hon kommer. Sen började vi att prata om vad vi ska göra när vi åker till Göteborg på Lördag, först ska vi ju på Universeum och sen får vi ju se vad vi hinner med efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0