Lite blandat

Hej!

För tillfället sitter jag och kollar på Lost medan det är reklam på 5an där jag kollar på Brothers & Sisters.  När det är slut så ska jag gå in i köket och diska klart så att det är fint när min syster och barnen kommer imorn, måste även gömma undan lite saker runt om i lägenheten som inte bör vara framme när barnen är här.

Funderar på att ta bussen ner på stan imorn när dom andra har åkt hem, ska nog även ta och gå in på stationen och kolla om jag kan få tag på en tågbiljett hem till Dalarna, för tänkte åka hem på Torsdag och om jag köper biljett i automaten kan jag få en sistaminuten biljett. Tågbiljetterna är ju så himla dyra nu när man ska köpa en så här nära in på egentligen är det billigast och bäst om man kan boka biljett långt i förväg då är det ju billigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0