Kvällen..

Hej!

Ida var ju här med oss tidigare ikväll och hjälpte henne när hon skulle bada och hon var riktigt duktig när vi skulle skölja ur både schampoot och balsamet, hon avskyr alltid när man gör det för hon vill inte få i ögonen. Men när alla 3 var färdiga så tog vi på oss våra ytterkläder och gick ner till "centrum" för att ta bussen till Idas farmor och farfar och när vi kom ner till stationen så gick vi hem till dem. Men som sagt Ida var jättetrött och höll på att somna redan hemma hos mej så hon orkade inte gå sa hon men hon gick hela vägen iaf. Vi kom dit innan dom andra så vi fick sitta och vänta en stund sen kom dom med maten och så åt vi allihop men Ida somnade på soffan.  Och lillebror Max som var så dålig igår sprang runt i huset som om han skulle ha fått i sig något som gjorde att han blev speedad. Efter att vi ätit klart så bestämde jag och mamma oss för att vi skulle gå till stationen och ta bussen hem, men då erbjöd min syster att hon kunde skjutsa oss dit så det gjorde hon.

Nu sitter vi här med varsin dator och jag sitter på nätet och kollar lite medan mamma sitter på den andra datorn och spelar spel, hon har blivit helt beroende av ett spel som jag har på min dator som heter mahjong och vill spela det så fort som jag har datorn igång. Tittar även på Let´s Dance och nu är det utröstning och hoppas verkligen på att Elisabeth och Tobias åker ut ikväll för alla andra är så himla bra nu, men visserligen tycker jag att hon bordeha åkt ut tidigare. Under pausen så kollade vi på säsongens Singing Bee och det var faktiskt en hel del som var bra ikväll men killen som vann var ju sjukt bra och dessutom såg han rätt bra ut också.

På tal om Ida så ringde min syster för en liten stund sedan och berättade att Ida hade kräkts och att hon skulle ringa till våran bror och avråda dem från att komma. Men när Mattias ringde hit så hade Tessa inte hunnit få tag på dem men han sa att han skulle ringa till dem och prata med Tessa och mamma sa att om dom ville komma ner så kunde vi tränga ihop oss här hemma hos mej.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0